Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

1. místo v prestižní soutěži Fénix Awards za brožuru CEETe

Interní marketingový tým VŠB-TUO Centrum energetických a environmentálních technologií CENET navrhnul a zrealizoval brožuru, která zaujala odbornou porotu Fénix Awards na tolik, že si z vyhlášení výsledků odnesla první a jediné místo v kategorii brožura.

Dne 26. září proběhlo v Praze ve Fórum Karlín vyhlašování výsledků a předávání cen Fénix Awards, jež je nejprestižnější soutěží v České republice v segmentu marketingu. Kolegové z PR Centra energetických a environmentálních technologií se rozhodli do této soutěže přihlásit nově navrženou brožuru - leporelo CEETe, která si obhájila promyšlený návrh hned 1. místem v oblasti tiskovin (Print isn´t dead) jako nejlepší brožura roku 2024.

Jak porota hodnotila přihlášené projekty

Poroty jsou rozdělené do jednotlivých sekcí dle odbornosti porotců a zároveň tak, aby pokrývaly jednotlivé aspekty ke zhodnocení u soutěžních prací. Hodnocení porotců probíhalo ve dvou kolech - porotce se o práci dozvěděl z podkladů, které tým CEET předal v popisu o projektu.

Druhé kolo hodnocení probíhalo osobně a celodenní až dvoudenní diskusí jednotlivých hodnotitelů. Zvláště pak ještě porota tvůrců, která má možnost udělit zvláštní ocenění – ta navržená předchozími porotami. Preferovaně k diskuzi se porotci zaměřili především na tyto témata:

  • Nejlepší titulní stránka magazínu – cover
  • Inovace
  • Efektivita
  • Design
  • Fotografie – Fotoprodukce
  • Text

Jak nad vydáním brožury - leporela přemýšlel PR tým CEET

Brožura byla navržena k účelům představení technologického polygonu CEETe, laboratorního zázemí a technologií, které se v této unikátní budově nachází. Jelikož se jedná o poměrně velké množství informací a nebylo požadovaným těmito informacemi návštěvníky zahltit, bylo třeba zvolit takovou formu, do které se vše podstatné vleze koncentrovaně a v jednoduché podobě.

Cílem tiskoviny bylo také to, aby ji návštěvník ihned po odchodu nezahodil, proto byl zvolený složitelný formát připomínající dětské leporelo, které se tak stává nejen interaktivním, ale také skladným a návštěvník si ho může jednoduše vložit do kapsy, kabelky, apod. Dalším z požadavků bylo, aby se jednalo o ekonomicky úspornou variantu.
Všechny cíle byly naplněny a že pojmutí realizace celého projektu bylo opravdu promyšlené, potvrdila také odborná porota a 1. místo za nejlepší brožuru v České republice.

Leporelo CEETe je k nahlédnutí online na tomto odkaze.

Výherce 1. míst si kromě velkého úspěchu odnesli také skulpturu designéra Matěje Otto Hájka, která je inspirována Möbiovým pásem, který má reprezentovat nekonečnost. Byla vytvořena z materiálu nerezové oceli, která prošla žíháním ohně, jako symbolika Fénixe, který dokáže povstat z popela. Každá cena je tak unikátem, stejně jako jedinečné vítězné práce. 

Gala večer prestižní soutěže Fénix Awards proběhl v honosně naaranžovaných prostorách Fóra Karlín s perfektně zorganizovaným celým harmonogramem, kterým se může pyšnit zakladatelka Kateřina Borovanská. 
Vyhlášení výsledků a předávání cen se za VŠB-TUO Centrum energetických a environmentálních technologií zúčastnil ředitel centra Stanislav Mišák a PR Centra ENET Petra Dychusová.

Podívejte se na after movie, v jakém duchu se celý večer nesl:

Vloženo: 7. 10. 2024
Kategorie:  Aktuality
Zadal:  Administrátor
Útvar: 9370 - Centrum ENET
Zpět